Reportážní fotografie, fotografování firemních eventů

Reportážní fotografie, pokud má vyhovět potřebám firemních klientů, dnes již nemůže být jen dokument. Spojuje aktuálnost, ale i jisté estetické pojetí a celkové vyznění v souladu s marketingovou strategií firmy. Reportáž je můj nejdůležitější žánr. Fotografoval jsem již stovky akcí pro desítky spokojených klientů.

Glamour fotografie

Měl jsem několik dlouhodobých spoluprací....................

MNOZÍ Z MÝCH PRAVIDELNÝCH KLIENTŮ JSOU VELKÉ, NADNÁRODNÍ PR A MARKETINGOVÉ AGENTURY, OD KTERÝCH JSEM SE NAUČIL, JAK JSOU FOTOGRAFIE Z FIREMNÍCH AKCÍ PRO VÁŠ MARKETING DŮLEŽITÉ. MĚLI BY PŮSOBIT POZITIVNĚ, LIDÉ BY SE MĚLI NA SEBE USMÍVAT, KOMUNIKOVAT SPOLU... S TAKOVÝMI EMOCEMI SI BUDE VEŘEJNOST VAŠI FIRMU/ZNAČKU SPOJOVAT. ESTETICKÁ STRÁNKA FOTOGRAFIÍ JE PAK NEMÉNĚ DŮLEŽITÁ. NEJEDNÁ SE JEN O DOKUMENT, NÁROKY NA FOTOGRAFIE JSOU DNES VYŠŠÍ A DOVEDNOSTI FOTOGRAFA ROZHODUJÍCÍ

Písmo, stejně jako jiné prvky na stránce, byste měli umísťovat na mřížku. Vzpomenete si, jak jste na škole psali na linkovaný papír? Tak to je ono. Jen ty linky většinou nejsou vidět. Až si příště půjdete koupit knížku, tak se schválně podívejte proti světlu na jeden list. A zkontrolujte, že písmo z obou stran sedí na stejné lince. Tohle je vertikální rytmus.

Sekční tagy a role atributy umožňují lépe strukturovat stránku. Užitečné jsou hlavně ve slepeckých čtečkách. A myslím, že je čas se s nimi skamarádit.